Постинг
19.06.2009 12:06 -
Пример # 1: MiFID
Директивата за пазара на финансови инструменти....звучи ужасно скучно, а се оказа неочаквано интересно за всички таргет компании (в случая по-скоро банки и инветиционни фондове), които искахме да поканим на този семинар.
Ставаше дума за нова директива на ЕС, която трябваше в най-скоро време да се имплементира в България, което автоматично означава някакъв вид промяна или възможност за промяна в начина на опериране на инвеститорите. Повечето от тях, крайно незапознати с материята на тази директива, с охота приеха да дойдат и да чуят от един Лондонски съдружник с 20 годишна практика и повече от отлично познание за този сектор за какво става въпрос и какво ги чака.
И така, от заплануваните 40-50 присъстващи, станаха 80 и това мероприятие се превърна в една изключително успешна кампания, която освен че подейства благоприятно на имиджа ни в бизнес средите, ни спечели и нов клиент - един от най-големите инвестиционни фондове в страната, ръководителите на който бяха силно впечатлени от нашият съдружник и искаха да им помогнем да осъществят сложна финансова операция, която досега не беше правена на българския пазар.
Силен marketing tool, чрез който ясно можеш да проследиш успеваемостта на инициативата: веднага знаеш колко точно хора са дошли, ако си поканил медии, можеш да проследиш какво излиза за събитието ти в пресата, колко бизнес си си докарал от тази инициатива и колко точно приходи ти е докарал този бизнес.
Идеалният начин за промотиране на адвокатската услуга.
Ставаше дума за нова директива на ЕС, която трябваше в най-скоро време да се имплементира в България, което автоматично означава някакъв вид промяна или възможност за промяна в начина на опериране на инвеститорите. Повечето от тях, крайно незапознати с материята на тази директива, с охота приеха да дойдат и да чуят от един Лондонски съдружник с 20 годишна практика и повече от отлично познание за този сектор за какво става въпрос и какво ги чака.
И така, от заплануваните 40-50 присъстващи, станаха 80 и това мероприятие се превърна в една изключително успешна кампания, която освен че подейства благоприятно на имиджа ни в бизнес средите, ни спечели и нов клиент - един от най-големите инвестиционни фондове в страната, ръководителите на който бяха силно впечатлени от нашият съдружник и искаха да им помогнем да осъществят сложна финансова операция, която досега не беше правена на българския пазар.
Силен marketing tool, чрез който ясно можеш да проследиш успеваемостта на инициативата: веднага знаеш колко точно хора са дошли, ако си поканил медии, можеш да проследиш какво излиза за събитието ти в пресата, колко бизнес си си докарал от тази инициатива и колко точно приходи ти е докарал този бизнес.
Идеалният начин за промотиране на адвокатската услуга.
Няма коментари